начало

ЕСПЧ: Дисциплинарните съдилища на адвокатурата отговарят на изискванията за независимост и безпристрастност ЕСПЧ: Дисциплинарните съдилища на адвокатурата отговарят на изискванията за независимост и безпристрастност

Какво мога да направя?

Дискусии и казуси по Закона за защита на конкуренцията. Актове, производства и санкции на КЗК. Забранени споразумения, съгласувани практики. Монопол и нелоялна конкуренция. Увреждане на доброто име, заблуждаваща реклама, имитация. Производствени и търговски тайни.


Какво мога да направя?

Мнениеот ankamar56 » 30 Окт 2019, 10:08

Здравейте,

Пиша като МОЛ /материално-отговорно лице/ на група потребители в мобилен оператор. На 31.05.2019г. изтече 2-годишния договор с Теленор и новите предложени условия за следващ 2-год.договор бяха по-неизгодни. Затова потърсихме и други предложения. Избрахме А1 като по-конкурентно предложение. На 07.06.2019г. подписахме договор с А1 за ползване на мобилни услуги и прехвърляне на всички карти и номера към новия оператор. На 18.06.2019г. изпратихме към Теленор искане за деактивиране на дейтакартите за ползване на мобилен интернет по шаблон, наложен от Теленор. И докато симкартите на мобилните телефони бяха деактивирани веднага, то дейтакартите, които също бяха част от договора за мобилни услуги, не бяха деактивирани, а напротив - продължихме да получаваме известия за дължими суми, като за последната вече не получих и фактура. Въпросът ми е: доколко е основателно начисляването на каквито и да е суми след срока на предизвестието, предвид факта, че всички услуги са били свързани с договор, който вече не е валиден ?
ankamar56
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 20 Сеп 2016, 13:05

Re: Какво мога да направя?

Мнениеот gridiron » 31 Окт 2019, 00:24

ankamar56 написа:Здравейте,

Пиша като МОЛ /материално-отговорно лице/ на група потребители в мобилен оператор. На 31.05.2019г. изтече 2-годишния договор с Теленор и новите предложени условия за следващ 2-год.договор бяха по-неизгодни. Затова потърсихме и други предложения. Избрахме А1 като по-конкурентно предложение. На 07.06.2019г. подписахме договор с А1 за ползване на мобилни услуги и прехвърляне на всички карти и номера към новия оператор. На 18.06.2019г. изпратихме към Теленор искане за деактивиране на дейтакартите за ползване на мобилен интернет по шаблон, наложен от Теленор. И докато симкартите на мобилните телефони бяха деактивирани веднага, то дейтакартите, които също бяха част от договора за мобилни услуги, не бяха деактивирани, а напротив - продължихме да получаваме известия за дължими суми, като за последната вече не получих и фактура. Въпросът ми е: доколко е основателно начисляването на каквито и да е суми след срока на предизвестието, предвид факта, че всички услуги са били свързани с договор, който вече не е валиден ?


Здравейте!

Не следва да получавате суми за заплащане след изтичане на срока на договора.
Картите следва да са деактивирани при изтичане на договора.

Все пак, за да се даде конкретна и точна информация по повод Вашето запитване следва да се направи преглед на изтеклия договор.

Ако желаете консултация с адвокат, може да намерите такъв на следния линк:
https ://www*****************

Надежда Георгиева
юрист |
0888 047 188
gridiron
Потребител
 
Мнения: 290
Регистриран на: 10 Ное 2013, 21:28

Re: Какво мога да направя?

Мнениеот jodie69 » 17 Апр 2023, 08:48

След като сте подписали договор с новия оператор А1 и сте уведомили Теленор за прекратяване на договора, услугите, които сте получавали от Теленор, следва да бъдат прекратени в срок, определен в договора. Ако Теленор продължава да ви начислява суми след като сте прекратили договора, то това може да бъде противозаконно.
Възможно е Теленор да ви начислява суми за услуги, които сте използвали преди да прекратите договора, но не е основателно да ви начислява такива суми след като сте уведомили за прекратяването на договора. В този случай можете да се обърнете към Теленор и да поискате яснота относно начислените суми и да изискате прекратяването на всички услуги, свързани с договора.
Ако не успеете да решите проблема с Теленор, можете да се обърнете към регулаторната институция, която регулира мобилните оператори във вашата страна, за да получите съвет или да подадете жалба. DNA HRBlock
jodie69
Нов потребител
 
Мнения: 1
Регистриран на: 17 Апр 2023, 08:46


Назад към Конкурентно право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


cron