начало

10-годишни деца ще бъдат наказвани като възрастни в Австралия 10-годишни деца ще бъдат наказвани като възрастни в Австралия

ВНИМАНИЕ! НОВА СХЕМА ЗА ИЗМАМИ ДЕБНЕ БАНКОВИТЕ КЛИЕНТИ

Виртуална приемна - кажете това, което мислите, за това, което искате!
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


ВНИМАНИЕ! НОВА СХЕМА ЗА ИЗМАМИ ДЕБНЕ БАНКОВИТЕ КЛИЕНТИ

Мнениеот Aratron » 03 Дек 2009, 11:53

http://po-sveta-i-u-nas.blogspot.com/20 ... -post.html


Току що си си изтеглил пари от банката. Внезапно те настига запъхтян и добре облечен господин с костюм и бяла риза. Пита те как така не си го чул, при положение че той те бил викал ли викал и затова трябвало да те настигне тичайки. Обяснява ти, че уж бил от охраната на банката и била станала някаква грешка, заради което те моли да отидете заедно до "Правния отдел", където ти да подпишеш някакъв документ. Като му зададеш въпрос - каква грешка, той ти дава GSM-а си, а там предварително вече се е приготвил мним служител - ''юрист'' от банката, който ти се представя с фалшиво име и за да е още по-убедителен, ти казва - - "Аз сега излизам, но вас ще ви обслужи моята колежка на име Х, процедурата е проста, вие само елате." Отивате в сградата отсреща, която е точно на две крачки от банковия клон, където си теглил пари и която сграда е при Централния клон на банката. Докато вървите нагоре към офиса, който уж бил на четвъртия етаж, ви пресреща усмихнат "служител" и ти казва - "Аз съм служителят-юрист от банката, парите, които сте ни дали, са" кредитни"!?!, станало е грешка трябва да ни ги дадете за да им опишем номерата...В офиса има прекалено много хора и за да не става опашка, ми ги дайте на мен, връщам се веднага!" През това време онзи дето е бил уж от охраната слиза надолу по стълбите да посреща друг "клиент". Докато вие започвате да задавате въпроси на юриста-менте, отдолу сепоявява един симпатичен трети човек, който бил клиенцт от чужда банка и идвал във вашата банка, за да види защо не могат да му преведат едни пари от сметка в сметка. Намеква ви, че вашата банка била собственост на фирма от чужбина и може би, банките правят далавера помежду си, като си превеждат маркирани пари. Намеква ви, че вашите ""кредитни " пари не са случайни и може би наистина са белязани, та видите ли затова трябва да се опишат по серийни номера. За по-запознатите хора, парите са универсално платежно средство, което ги прави заменими с други, затова е глупост да даваш да се описват серийните номера, още повече не си в полицията или следствието, където се използват белязани пари за разкриване на престъпления. Измамниците правят всичко възможно, за да ти създадат усещането за спешност и липса на време, за да им се довериш. Коронен номер е, когато клиентът-менте си даде парите на "юриста", а онзи дойде след минутка и му ги върне - вече "описани", едва ли не всичко е точно - и вълкът сит и агнето цяло. В идеалния за измамниците случай,
жертвите си дават парите на "юриста", които уж се качва горе до "офис-а". Когато на жертвата и писне да чака, тя се качва на горния етаж - но какво да види - офис няма! Юристът се е измъкнал през асансьора и е слязъл на долния етаж, клиентът си е тръгнал отдавна, охраната - отишла да посрещне нов клиент също отдавна е изчезнала, а парите ги няма!

Имайте пред вид, че подобни измамници стоят пред, около и в банковите салони на много от банките, ослушвайки се и оглеждайки се за потенциални балъци, без да се притесняват от присъствието на камери. Все пак, главното действие става на "тяхна територия"! Не се притесняват да действат дори в централен клон насред пъпа на София! Освен по банките, същите са плъзнали и по различните институции!

Умоляват се банките да поставят на входа на всеки свой клон предупредителен надпис - "Внимание - Измамници", под който да има инструкции за желаещите да четат!

Недопустимо е заради липсата на клиенти във време на финансова криза, банките да не предупреждават клиентите си и обикновените хора за съществуващата опасност, а да премълчават фактите в името на своя "престиж"!

Да бъдем будни!
Aratron
Младши потребител
 
Мнения: 14
Регистриран на: 19 Фев 2008, 17:50

Re: ВНИМАНИЕ! НОВА СХЕМА ЗА ИЗМАМИ ДЕБНЕ БАНКОВИТЕ КЛИЕНТИ

Мнениеот SashkoS » 03 Дек 2009, 12:12

Много сложно ми се вижда, аз бих се замислил, че ме водят в друга сграда уж на банката. Освен това бих се притеснявал да извадя, а камо ли да дам голяма сума пари ей така - на стълбището.
Но хора има всякакви, може и при някого да сработи.
За предупреждението - има ли на всеки магазин табела "Внимания в квартала се срещат джебчии"? Не че няма такива.
SashkoS
Потребител
 
Мнения: 455
Регистриран на: 24 Яну 2008, 12:23

Re: ВНИМАНИЕ! НОВА СХЕМА ЗА ИЗМАМИ ДЕБНЕ БАНКОВИТЕ КЛИЕНТИ

Мнениеот usra_ovcova » 03 Дек 2009, 22:51

Aratron написа:Умоляват се банките да поставят на входа на всеки свой клон предупредителен надпис - "Внимание - Измамници", под който да има инструкции за желаещите да четат!

Да бъдем будни!


А-а,това няма как да стане!
ТА ТО И СЕГА ХОРАТА СМЯТАТ, ЧЕ БАНКИТЕ СА ИЗМАМНИЦИ, А КАТО СИ ГО ПРИЗНАЯТ ОФИЦИАЛНО ?
КОЯ БАНКА ЩЕ ИМА СМЕЛОСТ ДА ГО НАПИШЕ?
usra_ovcova
Потребител
 
Мнения: 768
Регистриран на: 09 Окт 2009, 19:00


Назад към Общи дискусии


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта


cron