начало

Без вина наказан чрез съсобственост с държавата – ефект от разнородната практика по чл. 343б, ал. 5 НК Без вина наказан чрез съсобственост с държавата – ефект от разнородната практика по чл. 343б, ал. 5 НК

Какво Ви е мнението за Интернет страниците на държавните инс

Тук всеки гражданин има възможността да изкаже своето лично мнение относно българското електронно правителство, качеството на предлаганите електронни административни услуги, както и да предложи мерки за повишаване качеството на административното обслужване по електронен път.


Какво Ви е мнението за Интернет страниците на държавните инс

Мнениеот стоянов » 03 Дек 2005, 04:17

Какво Ви е мнението за Интернет страниците на държавните институции, които познавате? Считате ли, че съдържанието им е организирано по начин, който Ви улеснява при ползването им и при намирането на нужната Ви информация?
стоянов
 

Мнениеот arsem » 03 Дек 2005, 13:35

Някои от Интернет страниците на държавните институции са наистина полезни, когато ти е нужно да намериш конкретна информация. За съжаление не всички такива страници могат да бъдат наречени “user friendly”. По-голям проблем ми се струва обаче факта, че някои институции много рядко обновяват страниците си и информацията в тях е неактуална. Недопустим е обаче фактът, че английските версии на тези Интернет страници или не функционират изобщо или нямат почти никакво съдържание.
arsem
Младши потребител
 
Мнения: 10
Регистриран на: 14 Ное 2005, 23:21

Мнениеот жена » 03 Дек 2005, 14:48

Прав/а си -доколкото има такива – те са безкрайно “user unfriendly”- пример http://www.government.bg – никакво структуриране на информацията, актуализиране веднъж на седмица. Сайтовете на министерствата (в известна степен изключвам МДААР-все пак успяват да генерират по 1-2 новини дневно) са още по-зле. Необясним за мен остава факта, че доста от институциите нямат сайт, макар да обявяват кокурси за длъжности като системни администратори и програмисти, сиреч хора, които биха могли да произведат такъв продукт (уеб-сайт), дори в него да посочи само информация за контакти. В този смисъл намирам за съвсем естествено недоверието на гражданите в инситуциите-дори да вършат нещо полезно и смислено няма как да научим.
жена
 

arsem

Мнениеот стоян » 03 Дек 2005, 15:52

мисля, че има още доста за дороботване. Информацията рядко е пълна, не е и добре организирана. С малко повече усилия могат да станат доста полезни
стоян
 

Мнениеот мъж » 03 Дек 2005, 19:09

Повечето сайтове на държавни институции са създадени преди доста време, с лоша навигационна система и интерфейс, който затруднява ориентацията на потребителите. Информацията вътре често е неактуална или се намира на място, което никой не може да намери.
мъж
 

Мнениеот stara » 03 Дек 2005, 19:11

Разглеждала съм много страници на държавни институции и мисля че са доста добре организирани, страницата на НАП също е доста достъпна за един обикновен човек, които си няма понятие от тези неща. Мисля, че им е проблем подръжката , по-точно няма редовна актуализация.
stara
 

Мнениеот lidiana.jaroslavova » 03 Дек 2005, 19:38

Повечето, които съм ползвал са на добро ниво /ако не броим тази на Висшия Съдебен Съвет/
lidiana.jaroslavova
 

Мнениеот mimska » 03 Дек 2005, 20:03

има все повече институции които предлагат добра информация на техните интернет страници. Но все още са малко и има още много какво да се желае.
mimska
 

billy

Мнениеот seneka » 04 Дек 2005, 16:07

Голяма част са ок! Но агенцията по приватизация е направо рекордьор по безумна и стара страница, както и министерство на енергетиката. Едно време сайт на ВАС беше добър, но сега е много труден за използване! Министерство на финансите заслужава похвала!
seneka
Младши потребител
 
Мнения: 53
Регистриран на: 02 Окт 2002, 14:48

Мнениеот Гост » 04 Дек 2005, 17:15

.................
Гост
 

Мнениеот аспарух.вълчев » 04 Дек 2005, 18:35

Определено има институции, които подържат страниците си, като ги актуализират редовно, но за съжаление по-голяма част от сайтовете не са в особено добро състояние. По принцип аз съм само потребител на информация, защото имам чувството, че ако направя запитване чрез имейл никой няма да ми отговори.
аспарух.вълчев
 

Мнениеот бистра » 05 Дек 2005, 00:26

.................
бистра
 

Мнениеот Imperato » 05 Дек 2005, 00:51

.......
Imperato
 

Мнениеот kali » 10 Окт 2006, 16:39

аспарух.вълчев написа: По принцип аз съм само потребител на информация, защото имам чувството, че ако направя запитване чрез имейл никой няма да ми отговори.


Аз пък отправих запитване до МТСП и ми отговориха в едномесечния срок на домашния ми адрес, който бях посочила за отговор :)
kali
Нов потребител
 
Мнения: 9
Регистриран на: 10 Юли 2002, 18:41

Мнениеот iva_tzacheva » 12 Окт 2006, 13:29

:lol:
iva_tzacheva
Нов потребител
 
Мнения: 4
Регистриран на: 12 Окт 2006, 13:23

Мнениеот portokal » 12 Окт 2006, 13:53

НОИ също отговарят.
Аватар
portokal
Старши потребител
 
Мнения: 5520
Регистриран на: 13 Яну 2005, 20:36

Мнениеот d.rosenov » 13 Окт 2006, 15:21

за сега не съм много доволен от страниците на институциите. Сори за критиката, но повечето предлагат някакви услугиу, но в голяма степен не обясняват как да се справи човек със страницата им за да му послужи.

Като цяло навигацията неструва, дизайнът с малки изключения е колкото да мине номера, а липсата на инструкции изпраща повечето услуги в света на "добрите пожелания".

А и ще е добре ако страниците се обновяват по-често и се отговаря на иначе добре направените форми за връзка.

Като цяло сме тръгнали на някъде, но имаме още много път.
d.rosenov
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 12 Окт 2006, 13:30


Назад към e-Government


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


cron